TEMATICA PROPUSĂ PENTRU EXAMENUL DE LICENŢĂ, SPECIALIZAREA „MARKETING”
- Analiza pieţei produsului / întreprinderii……………………… utilizând surse de date secundare
- Elaborarea şi operaţionalizarea programului cercetării de marketing. Aplicaţie practică la………. / pentru produsul……………………………….
- Politica de produs în marketingul agroalimentar. Studiu de caz la întreprinderea…………..:
- Politica de preţ în marketingul agroalimentar. Studiu de caz la întreprinderea…………..:
- Politica de distribuţie în marketingul agroalimentar. Studiu de caz la întreprinderea…………..:
- Politica de comunicare în marketingul agroalimentar. Studiu de caz la întreprinderea…………..:
TEMATICA PROPUSĂ PENTRU EXAMENUL DE DISERTAŢIE, SPECIALIZAREA „MARKETING ŞI COMUNICARE ÎN AFACERI”
- Cercetarea gradului de satisfacţie a consumatorilor. Aplicaţie practică la …………/ pentru ………………….
- Cercetarea comportamentului consumatorului pentru produsul / sreviciul .. ……………………….
- Cercetarea atitudinii consumatorilor pentru produsul / serviciul………………………….
- Cercetarea intenţiilor de cumpărare pentru produsul / serviciul……………………..
- Studierea imaginii produsului/serviciului ……………………………….. în rândul consumatorilor
- Influenţa variabilelor socio-economice şi demografice asupra deciziei de cumpărare a produselor / serviciilor………………………………….
- Tendinţe înregistrate la nivelul pieţei produsului / grupei de produse……………………la nivel naţional / european
- Utilizarea surselor de date secundare în investigarea fenomenelor de marketing. Studiu de caz la……… / pentru ……………………
- Utilizarea metodelor de scalare în investigarea fenomenelor de marketing. Aplicaţie practică pentru cercetarea………………..
- Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing. Aplicaţie practică pentru cercetarea………………..
- Utilizarea cercetărilor calitative în investigarea fenomenelor de marketing. Aplicaţie practică pentru studierea………………..