Home › Page › teme lucrări licenţă

teme lucrări licenţă

TEMATICA PROPUSĂ PENTRU EXAMENUL DE LICENŢĂ

Prof. univ. dr. Ovidiu-Leonard TURCU

1.    Managementul activităţii de marketing la S.C. ……………………
2.    Reproiectarea compartimentului de marketing la S.C. ……….
3.    Proiectarea activităţii de marketing la S.C. ………….
4.    Reproiectarea structurii organizatorice şi îmbunătăţirea sistemului de management pentru activitatea comercială specifică întreprinderii ………..
5.    Căi de îmbunătăţire a sistemului de management al calităţii pentru activitatea  comercială. Aplicaţie practică la S.C.
6.    Fundamentarea strategiei în aprovizionarea materială şi cu echipamente tehnice. Aplicaţie practică la S.C. ………..
7.    Optimizarea cantităţii de producţie neterminată  şi stabilirea nivelului optim de  comandă – aprovizionare  la S.C.
8.    Căi de extindere a vânzărilor de produse la întreprinderea ……….
9.    Elaborarea şi fundamentarea politicii de stocare a produselor destinate vânzării la întreprinderea …………
10.    Fundamentarea programelor de aprovizionare materială prin utilizarea sistemelor MRP. Studiu de caz la S.C. ………….
11.    Îmbunătăţirea sistemului de recuperare, recondiţionare şi valorificare a materialelor şi pieselor reutilizabile la întreprinderea ………… în conformitate cu legislaţia privind mediul.
12.    Căi de reducere a consumului de resurse materiale şi energetice. Studiu de caz la …………..
13.    Căi eficiente de reducere a cheltuielilor de aprovizionare – depozitare la S.C. ………….
14.    Folosirea metodei „Just in Time” în managementul operaţional. Studiu de caz la întreprinderea ……………
15.    Utilizarea metodei excepţiilor în managementul operaţional. Studiu de caz la întreprinderea …………..
16.    Analiza diagnostic  a întreprinderii ………….. şi posibilităţi de îmbunătăţire a activităţii ………………
17.    Elaborarea şi implementarea planului de afaceri. Aplicaţie practică la întreprinderea. …………..
18.    Analiza valorii şi importanţa acesteia în management. Studiu de caz la S.C. ………

TEMATICA PROPUSĂ PENTRU EXAMENUL DE DISERTAŢIE

– SESIUNEA IULIE 2011 –

Prof. univ. dr. Ovidiu-Leonard TURCU

19.    Managementul activităţii de marketing la S.C. ……………………
20.    Reproiectarea compartimentului de marketing la S.C. ……….
21.    Proiectarea activităţii de marketing la S.C. ………….
22.    Reproiectarea structurii organizatorice şi îmbunătăţirea sistemului de management pentru activitatea comercială specifică întreprinderii ………..
23.    Căi de îmbunătăţire a sistemului de management al calităţii pentru activitatea  comercială. Aplicaţie practică la S.C.
24.    Fundamentarea strategiei în aprovizionarea materială şi cu echipamente tehnice. Aplicaţie practică la S.C. ………..
25.    Optimizarea cantităţii de producţie neterminată  şi stabilirea nivelului optim de  comandă – aprovizionare  la S.C.
26.    Căi de extindere a vânzărilor de produse la întreprinderea ……….
27.    Elaborarea şi fundamentarea politicii de stocare a produselor destinate vânzării la întreprinderea …………
28.    Fundamentarea programelor de aprovizionare materială prin utilizarea sistemelor MRP. Studiu de caz la S.C. ………….
29.    Îmbunătăţirea sistemului de recuperare, recondiţionare şi valorificare a materialelor şi pieselor reutilizabile la întreprinderea ………… în conformitate cu legislaţia privind mediul.
30.    Căi de reducere a consumului de resurse materiale şi energetice. Studiu de caz la …………..
31.    Căi eficiente de reducere a cheltuielilor de aprovizionare – depozitare la S.C. ………….
32.    Folosirea metodei „Just in Time” în managementul operaţional. Studiu de caz la întreprinderea ……………
33.    Utilizarea metodei excepţiilor în managementul operaţional. Studiu de caz la întreprinderea …………..
34.    Analiza diagnostic  a întreprinderii ………….. şi posibilităţi de îmbunătăţire a activităţii ………………
35.    Elaborarea şi implementarea planului de afaceri. Aplicaţie practică la întreprinderea. …………..
36.    Analiza valorii şi importanţa acesteia în management. Studiu de caz la S.C. ………