Câteva observații despre modul în care ați abordat subiectele de examen …
Problema 1.
Desenul din curs este suficient de clar: dacă ρparticulă < ρfluid viteza de sedimentare este negativă. Sensul fizic al valorii negative: particula urcă, nu coboară. Într-un fluid static, în câmp gravitațional particula se deplasează pe direcție verticală, în sens ascendent.
Problema 2.
Vă încadrați în una din categoriile următoare:
- nu știți matematică;
- aparent știți matematică, dar nu știți să faceți diferența între 1000 și 100. Dacă în loc de nota 10 (ipotetic vorbind) v-aș pune nota 1, pentru Dvs. ar fi același lucru.
Problema 3.
Pentru mai bine de 90% am vorbit degeaba despre “bilanț de materiale” și “bilanț termic”. Aplicațiile date ca temă pentru acasă, cât și cele rezolvate la curs nu v-au fost de folos – probabil din cauza faptului că am schimbat valorile numerice?
Ca să nu mai vorbim despre “priceperea” în a pune pe hârtie schița unei instalații.
Iar despre “condensatorul cu barometru” și “instalație în echipament”, intră în categoria perlelor de genul: “pompă inversată”, “regim laminat” ș.a.m.d.