Programarea orientată pe obiecte în limbajul Java
prof.dr.ing. Severin BUMBARU
Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați
 

CUPRINSUL

 0. Introducere
 1. Scurtă prezentare a platformei Java și a programării orientate pe obiect

 2. Șiruri. Elemente lexicale ale limbajului Java. Variabile și tipuri de date primitive
 3. Expresii. Instrucțiuni simple și instrucțiuni structurate. Tratarea excepțiilor în limbajul Java
 4. Tipul referință. Utilizarea claselor din pachetul java.lang. Tablouri. Utilizarea parametrilor din linia de comnadă
 5. Declararea claselor
 6. Caracteristicile obiectelor și claselor și reflectarea lor în declararea claselor. Interfete. Clase imbricate
 7. Interfețe utilizator grafice și programarea orientată pe evenimente
 8. Componentele grafice din JFC/Swing
 9. Utilizarea ferestrelor de dialog. Desenarea
10. Introducere în HTML. Crearea și utilizarea de appleturi
11. Fluxuri de intrare/ieșire și fișiere
12. Fire de execuție

Index de clase și interfețe
Bibliografie