Exercitii

1. Folosind clasa Graf, alcatuiti un program in care se construieste un graf neorientat cu cel putin 10 varfuri, in care varfurile sunt orase, continand ca informatie numarul de locuitori al fiecaruia, iar arcele sunt drumurile dintre orase, avand ca informatii lungimea drumului respectiv. Pentru acest graf construiti arbori de acoperire cu explorare in latime sau in adancime, pornind din diferite orase.

2. Pentru graful din exercitiul 1, scrieti o metoda care determina lungimea drumului dintre doua orase date, urmand calea cu numar minim de orase intermediare parcurse.

3. Alcatuiti o metoda care determina numarul minim de arce care trebuie adaugate unui graf orientat, astfel incat acesta sa devina tare conex.

4. Creeati o clasa care contine aceleasi metode si aceleasi informatii in varfuri si arce ca clasa graf, dar arcele sunt reprezentate prin matrice de conexiuni.

5. Creeati o clasa care contine aceleasi metode si aceleasi informatii in varfiuri si arce ca clasa Graf, dar in care arcele sunt reprezentate prin tabel al listelor de adiacente.



© Copyright 2001 - Severin BUMBARU, Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati