Intrebari

Nivel 1

  1. Care sunt cele mai raspandite tehnici de programare?
  2. In ce consta tehnica "divide et impera"?
  3. In ce fel de probleme se aplica tehnica backtracking?
  4. In ce situatii se aplica tehnica backtracking la arbori si grafuri?
  5. In ce consta tehnica backtracking?
  6. Cum se genereaza numerele succesive intr-un sistem de numeratie dat?
  7. Cum se genereaza permutarile de n obiecte prin backtracking?
  8. Care este deosebirea dintre generarea prin backtracking a aranjamentelor si cea a permutarilor?
  9. Care este deosebirea dintre generarea prin backtracking a combinarilor si cea a aranjamentelor?
  10. Cum se genereaza elementele produsului cartezian al unor multimi?
  11. In ce consta problema celor n dame?
  12. Ce conditii se pun la rezolvarea prin backtracking a problemei celor n dame?
  13. Poate fi realizat bactrackingul prin metode recursive? Justificati raspunsul.
  14. In ce consta rezolvarea problemelor prin "forta bruta"?
  15. Care sunt avantajele si desavantajele folosirii in programare a tehnicilor de "forta bruta"?

Nivel 2

  1. Ce deosebire este intre conceptul de tehnica si cel de metoda?
  2. Ce algoritmi bazati pe tehnica "divide et impera" cunoasteti?
  3. Ce deosebire este intre algoritmii de sortare prin interclasare si sortare rapida din punct de vedere al aplicarii tehnicii "divide et impera"?;
  4. In ce consta recursivitatea in cazul tehnicii "divide et impera"?
  5. Ce deosebire este intre o problema determinista si una nedeterminista?
  6. Dece tehnica backtracking se aplica la probleme nedeterministe?
  7. Ce rol are clasa Backtracking?
  8. Cum se rezolva o problema folosind clasa Backtracking?
  9. Cum se alege succesorul unei cifre si ce conditie trebuie sa indeplineasca solutia in generarea automata a numerelor de lungime data prin backtracking?
  10. Cum se face selectia si validarea succesorilor la generarea permutarilor prin backtracking?
  11. La redefinirea carei metode a clasei Backtracking apare deosebirea dintre generarea aranjamentelor si cea a permutarilor si in ce consta ea?
  12. La redefinirea carei metode a clasei Backtracking apare deosebirea dintre generarea aranjamentelor si cea a combinarilor si in ce consta ea?
  13. Cum se ia in consideratie la generarea prin backtracking a elementelor produsului cartezian faptul ca multimile contin elemente diferite si au cardinale diferite?
  14. Dece nu se poate intra in ciclu la rezolvarea prin backtracking a problemelor tipice date de noi ca exemplu? (numarare, permutari, aranjamente, combinari, produs cartezian, n dame).
  15. Dati exemple de situatii in care, in cursul nostru, s-au aplicat metode de backtracking recursiv.



© Copyright 2001 - Severin BUMBARU, Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati