Exercitii

1. Adaugati la clasa Numarare inca un constructor Numarare(int baza, int numarCifre), care genereaza automat setul de cifre al sistemului de numeratie respectiv, folosind cifrele sistemului zecimal, continuate prin literele mari ale alfabetului englez (de exemplu, pentru baza 12 setul de cifre va fi: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C).

2. Definiti o clasa care genereaza prin backtracking toate submultimile unei multimi A de obiecte date.
Indicatie: pentru generarea submultimilor, multimea A se pune intr-un tablou de lungime n. Se genereaza apoi toate numerele de n cifre in baza doi. Submultimea generata contine acele elemente ale multimii A, carora le corespunde cifra 1.

3. Definiti o clasa care, fiind data o multime A, genereaza multimea An.
 



© Copyright 2001 - Severin BUMBARU, Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati